sobota, 26 stycznia 2013

kolorowy zawrót głowy czyli ceramika Mynte

po dłuższej przerwie spowodowanej m.in. wyjazdami w poszukiwaniu nowości, inspiracji i kierunków rozwoju (uff zabrzmiało poważnie) wracam z porcją kolorowych i zapowiadających rychłe przybycie wyczekiwanej wiosny produktów
choć jeśli mam być szczera to trochę drażni mnie to wszechobecne narzekanie i utyskiwanie na zimę i tęskne wyczekiwanie na pierwsze oznaki wiosny - ok, zgadzam się lekko nie jest, ale każda pora roku ma przecież swoje uroki :)

kolorowy zawrót głowy w ofercie wielu firm oferujących wyroby ceramiczne napawa optymizmem i niewątpliwie będzie strzałem w dziesiątkę na wiosenno-wielkanocnym stole
więc może już dziś warto zastanowić się nad odświeżeniem stanu posiadania i zaplanowaniem nowych zakupów w tym temacie, a temat szeroki jak rzeka ...
Jak wspomniałam wielu skandynawskich producentów ceramiki kusi nową ofertą na 2013 - a zapewniam, że oglądanie tych cudności na żywo dostarcza jeszcze więcej  emocji

jedną z pierwszych firm z którą rozpoczęłam współpracę otwierając sklep kilka lat temu był duński Ib Laursen - i właśnie ofertę tej firmy chciałabym Wam dziś zaproponować, a konkretnie serię ceramiki Mynte
Kolekcja Mynte jeszcze kilka lat temu ograniczona była do kilku produktów oraz prostej gamy kolorystycznej, od jakiegoś czasu jednakże producent rozwinął znacząco kolekcję, poszerzając ją o wiele nowych produktów, a gama kolorystyczna jest po prostu przepiękna - od klasycznych bieli, szarości, po sezonowe głębokie turkusy, zielenie czy delikatne róże.
W kolekcji znajdziemy prawie wszystkie elementy do pięknego nakrycia stołu - kubki, talerzyki, ceramiczne łyżeczki, miseczki czy podstawki na gotowane jajka. Przecudne są małe foremki na muffinki oraz formy do pieczenia tart i ciast. Jeśli chodzi o kolorystykę to moi faworyci to cudowny, wiosenny odcień aqua (sezonowa moda, a jakże), angielski róż oraz nordycki błękit.

Zainteresowanych kolekcją odsyłam na stronę producenta: http://www.iblaursen.dk ,a poniżej zamieszczam kilka zdjęć aranżacyjnych tej przepięknej kolekcji. Miłego oglądania!


















a na deser energetyczne, kolorystyczne szaleństwo pojemniki na chleb, mój faworyt kolekcji!


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz